En av alla träningsbloggar

Publicerad 2013-06-25 20:04:02 i Allmänt,

En till träningsblogg, suck,  tänker väl ni som hittar hit. Menmen jag behöver få en plats att skriva om träningen och kosten någon stans. Än så länge är den nystartad och tillsvidare kommer den se ut som crap. Men snart ska jag ta riktiga träningsbilder med något annat än mobilen och då blir det en ny header osv. 
 
Denna blogg kommer mest innehålla bilder jag har tagit med Iphone 5, därför att bildernas kvalité inte är det jag fokuserar på här. (isåfall: läs min andra blogg: purephotos.blogg.se) Utan på den här bloggen kommer jag visa vad jag äter och tränar. 

Hoppas någon hittar hit och vill läsa om min träning :)
 
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin Matbloggstoppen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela