Tips - träningslåtar

Publicerad 2013-09-08 16:17:00 i Tips,

Här kommer en liten lista på några av mina favoritlåtar att träna till:
 
Beyoncé - Run the world.
Även om inte titeln stämmer riktigt, är detta ändå min favoritlåt att springa till. Ganska oväntat eftersom den inte har någort beat som passar att springa till. 
 
Filip Hjert - Rough.
Min grymt duktiga klasskompis Filips senaste låt är superbra att sprinnga/cykla till. Prova själv!
 
LMFAO - sexy and i know it.
Lite självförtroendeboost när an tränar är alltid bra. Passar både att gå/springa och gymma till. Ultimata låten för träning het enkelt. 
 
Shakira - Rabiosa.
Passar både cardio och gymma. 
 
Shakira - Loca.
Takten i låten passar perfekt till gymmet. 
 
Black Eyed Peas - Don't stop the party.
Passar både cardio och gymmet. 
 
Hela min träningslista hittar ni här.
 
Nån som har någon favoritträningslåt den vil dela med sig? Alltid uten efter påfyllning till min träningslista.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin Matbloggstoppen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela