Frukostvaration

Publicerad 2014-07-07 10:02:22 i Mat,

Under "vanliga" dagar då jag jobbar, eller som förut gick i skolan laddar jag alltid upp med havregrynsgröt på morgonen till frukost. Då vet jag att jag orkar med dagen och håller hungern i schack. Men när jag är ledig brukar jag försöka att variera mig lite och kanske lägga lite mer tid på frukosten än 2 minuter i micron. Ibland blir det havrepannkakor eller kanske kvarg med nått roligt i. Men en ny favvo just nu är riskakor med jordnötssmör på + yill exempel jordgubbar eller skivat äpple på det. Det är såå gott! Ni anar inte! 

Dagens frulle blev iaf äpple-varianten + två kokta ägg och vatten såklart. Mums! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin Matbloggstoppen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela