Du är vad du äter - magrutor

Publicerad 2014-03-25 21:18:29 i Mat, Träning,

Läste någonstans på sociala medier "Våfflor är som pannkakor, fast med magrutor" tyckte det va väldigt roligt och dessutom passar det bra in idag. För idag är ju våffeldagen. När jag kom hem hade min familj gjort våfflor som vi åt tillsammans med farmor och farfar. 
När dom låg i magen bytte jag om och gav mig ut i mörkret och blåsten. 

Krigade mig igenom 12 vändor backintervaller, vilket är rekord för mig, och dessutom spurtade jag upp sista vändan för att verkligen krama ut alla krafter i kroppen. Hade Shake it out med Florence + the machine i lurarna och det gjorde verkligen så mycket. Texten i låten peppade mig verkligen dom där sista vändorna! 

Tillbaka till pannkakorna med magrutor, det sägs ju att man är vad man äter, så förväntar mig att magrutorna ska poppa fram under natten! Om det ändå vore så, tyvärr vet man ju bättre haha. 

Jag åt fullkornsvåfflor med turkisk yoghurt och färska hallon! Mums! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin Matbloggstoppen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela