Duggregn och blåst

Publicerad 2014-03-23 18:49:59 i Allmänt, Mat, Träning,

Var ute och gick tidigare idag, min favoritrunda "runt" älven. Det blåste både motvind och sidovind, samtidigt och efter 1/4 av promenaden började det duggregna. Wohoo kände jag men det va ju bara att fortsätta! 

När jag kom hem började jag, pappa och Andreas att tönta oss på köksgolvet. Vi tävlade vem som va vigast, kunde sitta längst i jägarvila och massa andra saker. Känns bra att jag inte ligger så väldigt långt efter två innebandyfreaks som tränar hela tiden haha. 

Har ingen träningsbild men här kommer en på mitt mellis idag: Turkisk yoghurt med lite flytande honung i, toppat med färska hallon. Inte fel, inte fel! :D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin Matbloggstoppen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela