Frisk = jättebra träningspass

Publicerad 2014-03-11 21:23:53 i Mat, Träning,

Blev frisk snabbare än jag trodde när jag skrev senaste inlägget! Bra det, har inte tid att vara sjuk! 

träningen idag blev grymt bra! Asbra känsla i kroppen såhär efteråt! 

Började med att ta bussen mot stan med Ebba för att sen gå en 5km runda "runt" älven. Sen åkte vi hem till varochen och då körde jag ca 40 min cirkelträning för nästan hela kroppen men mest ben och armar. 
Man kommer långt på några hantlar, en innebandyklubba och en pilatesmatta haha. 

Fick med squats, sumosquats, biceps curl, militärpress, donkey kicks, utfall, rygglyft, rygglyft ned rotation och många fler övningar. 

Åt sedan en stor portion med lite blandat. Men det va verkligen supergott. Två stekta ägg, kokta haricot verts och keso med chillipulver på. Mums! 



Mobba inte min fula "tumnen upp" haha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin Matbloggstoppen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela