Startar morgonen på bästa sätt

Publicerad 2014-03-13 08:33:58 i Träning,

Börjar skolan lite senare på torsdagar så igårkväll planerade jag att gå upp tidigare pch hå ut och gå. La fram alla kläder och gick och la mig tidigt. 

Vaknade imorse och bland det första jah ser på mobilen är denna bild: 


Det va som gjort för att peppa mig till max! Gick ut och gick 40 minuter i solen som redan va gansk högt på himmlen och kom sen tillbaka hem. Hemma gick jag ut på altanen och strechade i solskenet och sen gick jag in och gjorde frukost. Underbar morgon! Nu ska jag duscha och sen blir det skola. Efter skolan blir det gymmet! :D 



Kommentarer

Postat av: Inga o Lars

Publicerad 2014-03-13 16:27:08

Vilken energi du har Elin.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin Matbloggstoppen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela