Träningsvärk är bästa värken!

Publicerad 2014-05-07 08:20:35 i Träning,

Igår hann jag med att sticka till gymmet mellan skolan och kvällens föreläsning. Det va ett tag sen jag va på gymmet nu och har haft sån sjuk träningsmotivation under veckan jag har haft ont i halsen, så det va kul att äntligen komma iväg. 

Väl där valde jag att köra ett helkroppspass för att mjukstarta lite efter uppehållet. Men köttade på rätt bra på själva passet, nästan hela passet bestog av superset på alla övningar och det va jobbigt. 

Det märks även idag för usch va ont jag har haha och då har jag inte ens gått upp ur sängen ;) 



Börjar känna mig lite nöjd över resultaten förbättrats. Lite i taget. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin Matbloggstoppen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela