Tidig morgon

Publicerad 2015-01-15 13:37:40 i Träning,

Idag gick jag upp vid 6.15 för att packa gymväskan, köra pappa till jobbet och sen åka till gymmet. Vid 7 var jag på gymmet redo att köra. Jag, pensionärerna och någon enstaka person närmare 20 haha. 

Blev ett helkroppspass idag igen då jag känner att jag vill sätta igång kroppen lite innan jag övergår till att fokusera på olika partier. Igentligen gillar jag mer att fokusera på olika partier än att köra hela kroppen. Eftersom då blir inte passet så rörigt. Då kör man den/dom muskelgrupperna man bestämt och så är man klar, istället för att behöva gå runt i cirklar på gymmet och leta upp någon maskin man inte kört.. 

Men idag gjorde jag så gott som vara andra övningar än vad jag gjorde i måndags plus att jag la in några yoga poser i strechningen. Har nämligen börjat med yoga genom en app. Så tänkte göra det varje kväll ett tag och se om något händer. 

Pass 3/100 klart ✔️

...Because it does!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin Matbloggstoppen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela