Julavslutning

Publicerad 2016-12-11 22:13:37 i Pole Dance, Träning,

Igår var det julshow/julavslutning på Flow. Jag var med och visade upp vår koreografi. Det va jätteroligt! Gillar verkligen vår koreografi! 


Det va otroligt nervöst men det kändes så mycket bättre efteråt än vad jag trodde att det skulle göra. Så det var bra! Det var även väldigt kul att se vad dom gör i de andra kurserna. 

Idag hade jag min vanliga poledance-träning. Det kändes i kroppen att jag hade gjort det dagen innan haha. Men lektionen va jätterolig! Vi tränade lite på att klättra upp 1 steg och göra olika sit-ar därifrån. Även passage 3 till sit. 

Sen fick vi även testa att göra front hook till backhook, som
innebär att man ska börjar snurra i front hook och sen släppa benet, snurra kroppen och haka i så det blir back hook. Jag klarade det 1 gång på den smalaste stolpen. Det va supersvårt. 
Sen gjorde vi även front hook till chair spin, också supersvårt! 

En dålig printscreen från filmen mamma filma på uppvisningen: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin Matbloggstoppen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela