Träning och självförtroende

Publicerad 2016-12-05 19:38:49 i Pole Dance, Träning,

Nu har jag varit dålig med träningen ett tag, har känt mig lite krasslig på mornarna så har velat ta det lite lugnare. Men iom lite träning så sänks mitt självförtroende märkbart. När jag tränar och håller igång tycker jag om mig spegelbild, men när det är dåligt med träning känner jag mig lätt uppblåst och "tjock" vilket jag inte är, men självkänslan säger så.

Det sämsta är att vi har en kommande julavslutning och uppvisning på Pole Dancen och jag har shortsproblem.. Jag har en jättesnygg topp som igentligen är en bikini som jag vill ha, men den gör sig inte så bra med linne.. Så om jag ska ha den toppen måste jag ha bara den och shorts. Men jag tycker verkligen inte att mina shorts sitter snyggt på mig.. ILANDSPROBLEM!!!

Idag var jag och Bettan ute och gick och innan det provade jag massa olika men vet verkligen inte hur jag ska göra..

Minerna säger hur trött jag blev på detta. Jag beslutade mig för att ta med alla till pole träningen imorgon och låta Elin och Bettan bestämma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin Matbloggstoppen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela