Gårdagens pole

Publicerad 2016-05-30 22:44:06 i Träning,

Igår va jag på min pole dance träning. Det va såå roligt men sjukt jobbigt! Idag har jag träningvärk i nerdre delen av magen att det stramar varje gång jag andas med magen haha. 

Vi gjorde lite kombos för att vi ska hinna lära oss så mkt som möjligt på dom här 4 tillfällena. 

Alla olika moves har massa namn som man typ måste lära sig och det är inte så att dom heter ett ord utan 1 snurr tillexempel heter "dip and lift spin" en annan heter "fire man cross ankle" osv. 

Lär ta ett tag innan jag lär mig vad dom heter haha. 


När jag kom hem provade jag mina nya pole-shorts och gick runt i lägenheten och flexade magen och dansade fuldans haha + tog massa snaps till folk på mina "abs". 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin Matbloggstoppen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela