VÅRRUSET 2016

Publicerad 2016-05-19 22:03:21 i Träning,

Jag och ett gäng kompisar bildade ett lag för vårruset iår. Team Unicorn Farts! (hahah) 

Jag har ju ändå i några veckor försökt att börja springa mer och mer för att träna till Vårruset,men i tisdags vaknade jag upp med halsont... Jag kände bara "nu är det kört, kommer inte kunna vara med" 
Igår hade jag också ont i halsen men idag kändes det mer täppt i bihålorna fast inte så supermycket. 

Så jag tänkte att jag iallafall kan gå runt. 
Men väl där kände jag mig ganska pigg och när loppet startade var det så många som va sega så jag började jogga förbi dom, fick flow och fortsatte. Så kan nog räkna på min ena hand hur många gånger jag stannade och gick. Min sluttid blev 36.57 men då är det säkert 2 min med av långsam trängsel haha. Så jag är väldigt nöjd med det! Personbästa någonsin! 

Nu ska jag duscha och SOVA! Godnatt 








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin Matbloggstoppen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela