Poledance två dagar i rad

Publicerad 2016-10-17 22:09:56 i Pole Dance, Träning,

Idag var andra dagen i rad jag var på poledanceträning. Bokade in mig på en öppen träning idag och igår var min vanliga kurs.

Det bästa med den öppna träningen är att man kunde få chansen att få instruktioner på detaljnivå, vilket annars kanske inte hinns med på samma sätt.

Frida, instruktören på den öppna träningen (och min framtida instruktör i fortsättningskursen) gav mig jättemånga bra tips. Speciellt kring passage 3. Så nu när jag gör den anträngs inte armarna på samma sätt som förut och jag kan därför få till snyggare och högre passage 3 utan lita stor ansträngning! Superbra!

Sen på slutet strechade vi och lekte lite med olika strechgrejer. Jag är faktiskt ganska stolt över mig själv som var typ 2 decimeter från en spagat! Woopwoop!

Kommer absolut boka in fler öppna träningar när det finns tid för det! Superkul!

Jag igår i en Long Sit

Efter dagens träning fick det blir havre och kanel-plättar med rivet äpple och honung. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin Matbloggstoppen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela