Nya snygga träningskläder på dagens pole-lektion

Publicerad 2016-09-11 20:12:50 i Pole Dance, Träning,

När jag var i Barcelona köpte jag en ny sportbh och såg även matchande tights till men köpte bara bhn. När jag kom hem ångrade jag mig så jag beställde hem tights från nätet.

Superskönt set och det är perfekt för pole och yoga! Hade det på dagens pole-lektion.

Idag gjorde vi först lite "gamla" snurrar osv. och sen gjorde vi en kombo från dip and lift till martini spinn och sen lärde vi oss back hook.

Längrat tills vi får göra nånting som är lite med utmanande haha, men får väll typ skylla mig själv lite när jag bokat in nybörjarkursen igen. Synd att dom inte hade fortsättningskurserna på några några bra tider!

Hoppas dom kommer ha det senare i höst eller till våren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin Matbloggstoppen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela