En bra dag

Publicerad 2017-08-23 22:43:31 i Pole Dance, Träning, Yoga,

Idag har varit en bra dag rent träningsmässigt. 


Jag och Pernilla va ute o gick i 1h och 40 min runt lunchtid. Superskönt väder och jätteskönt att vara ute och gå så länge. 

Sen på kvällen var det dags för första klassen på strechkursen jag har bokat in mig på denna terminomgång. Vi körde lite strech för bröst/bröstryggen i början och sen övergick vi till spagat/splitstrechningar. Man fick lite inte höfterna eftersom dom inte riktigt är vana att stretcha så pass länge i samma position. Sen tog vi lite förebilder för att se om det blivit någon skillnad sen när kursen är slut om 8 veckor. 

Och det ska det banne mig bli! Jag ska stretcha minst 1 gång till hemma i veckan! Typ framför tvn eller nått! Perfekt ju istället för att ligga o bli stel i soffan haha. 

Imorgon är det dags för första klassen på nivå 4 och jag är faktiskt ganska nervös. Men det kommer nog gå bra! Min instruktör vet ju vad jag klarar av och inte med min rygg osv. 

Så här är mina bilder på hur det ser ute före. Hoppas verkligen på skillnad och allra HELST att jag kommer ända ner i slutet av kursen iallafall på mitt "braiga" ben hehe. Mina ansiktsuttryck kan förklara hur det känns att pressa lite extra för bildens skull hahaha. 

Kommentarer

Postat av: Lillemmish- mode - inspo

Publicerad 2017-08-24 07:46:41

vad roligt med yoga =)

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin Matbloggstoppen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela