3,5 timmes poleträning

Publicerad 2017-03-28 08:43:06 i Pole Dance, Träning,

Som rubriken säger, igår blev det 3,5 h poleträning. 


Först kom Mimmi och Julia hem till mig och testade lite, dom har gått nybörjarkurser på UNO. Det va kul att träffa dom och jag körde slut lite på dom med träningen haha. 

Sen kom Elin till mig för hon ville också träna lite och då tränade jag med henne. Vi körde lite twerk och tränade på våra delar av koreografin, testade superman med uppgång från golvet och sen även lite huvudstående. 

Jag klarade att göra en tripod headstand med bara passning av Elin. Yey!! Man får dock sjukt ont i huvudet haha, måste öva på axeltrycket i den så att jag inte lägger så mycket vikt på huvudet. 


En mörk suddig bild på min superman. AJJ vad ont det gör haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin Matbloggstoppen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela