Poleonsdag i vanlig ordning

Publicerad 2017-03-09 07:03:46 i Pole Dance, Träning,

Igår var det onsdag, vilket betyder poleträning hemma. Denna gång kom Stina och hälsade på mig och så tränade vi tillsammans. Elin är sjuk.. :( 


Iallafall så var det jättekul att träna med Stina, hon visade mig massor av nytt. 

Vi gjorde en liten floor work som hon hade fått lärt sig för nån vecka sen som va rolig men väldigt jobbig för armarna och man va tvungen att vara snabb. 

Sen visade hon mig även några övningar som man kan göra som förberedelse inför chopper och superman. Superbra att ha att träna på hemma så att man är redo sen när vi ska bärja läsa oss dom på riktigt. 

Sen så fick jag även lära mig hip hold och same side sit. Hip hold va lite svår att få till bra men ändå ingen svår övning. Same side sit va lite läskig första gången men ändå rolig och inte supersvår. 

Sen visade jag även min koreografi och så försökte vi hitta på lite nya grejer att ha med i den. 

Var riktigt slut i kroppen efteråt, skön känsla! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin Matbloggstoppen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela