Veckans andra pole-pass

Publicerad 2017-03-28 23:35:46 i Pole Dance, Träning,

Idag körde jag veckans andra polepass, min vanliga klass på Flow. Vi fick göra förberedande inför superman på flera olika sätt. Från golvet, och i hip hold. 


Sen fick vi börja om från början med vår koreografi, för vi insåg att en nybörjargrupp hade samma låt som
oss. Haha så då fick dom ta den och vi bytte. 
Så då blev det nya grupper som fick fixa nya koreografier. Jag hamnade i klättergruppen. Vi kom på två rätt bra kombos ändå. Dock är det med två grejer jag aldrig testat så dom
måste jag lära mig. 

Nu är jag slut i kroppen, ingen mer pole innan tisdag nu. I need some rest! Och speciellt mitt högra knäveck som är helt blålila hahah. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin Matbloggstoppen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela