Nivå 4 är lättare än jag trodde

Publicerad 2017-09-21 22:46:16 i Pole Dance, Träning,

Idag var det dags för poledanceträning. 


Alltid lika kul! Och det som är roligast är att jag tycker inte nivå 4 är så svår som jag trodde den skulle vara innan den började. 

Även väldigt kul att min rygg klarar av att göra allting nu! Så nu är det bara att slipa på tekniken på alla delar. 

Men försöker fortfarande spara lite på ryggen ibland genom att göra sitswitch-uppgången när jag ska in i en crucifix osv. 
Vill ju inte få en överansträngning igen!

Idag gjorde vi t.ex: 
- förberedande inför shouldermount
- superman till inside leghang
- catepillar
- butterfly
- en egenkombinerad snurrkombo i grupp

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin Matbloggstoppen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela