Streetpole och stretch

Publicerad 2017-09-28 07:08:58 i Träning,

Igår va jag hos mormor och morfar på dagen och då var vi ute och gick en sväng. Passade på att apa mig lite i en lykstolpe haha. 


Sen på kvällen va det dags för stretch igen, vi körde ett ordentligt spagatstretchpass. och usch vad stel jag kände mig. Gick inge bra alls när vi väl skulle sitta i spagaten. Kändes som att jag bara fastnade. Menmen  det dom är positivt är att jag börjar bli jämnare nu på båda benen. Så mitt dåliga ben har gjort en förbättring iallafall. 
Sen tog jag kort när jag gjorde brygga, medt för en reklamgrej åt dom men min instruktör skickade bilden till mig. Så jag kan ha och jämföra med. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin Matbloggstoppen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela