Mördarpass och ett lättare benpasd

Publicerad 2018-04-10 20:53:43 i Gym, Pole Dance, Träning,

Igår hade jag privatlektion igen. Gjorde lite allt möjligt, extended butterfly, början till handspring, flippen, extended till grodan, choppers, brass monkey m.m. 
Sen på slutet blev det ett mördarpass med viktade chrunches, viktade cupid chrunches och sen både fram och bakvänt grepp på chins med gummiband. Var heeelt död och skakig efteråt haha. Jobbigaste träningspasset i hela mitt liv tror jag. 

Idag klrde jag ett snabbt och ganska lätt benpass för hade inte riktigt tiden, men bättre det än inget alls känner jag. 

Men efter mördarpasset igår och träning+ massor av jobb idag så är jag helst slut, gick och la mig innan 20.30 haha  (null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin Matbloggstoppen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela