Galet jobbigt gympapass

Publicerad 2018-03-25 00:50:26 i Gym, Kondition, Träning,

Idag följde jag med mamma på ett Gympa medel-pass och herregud vad jag inte är van att flåsa sådär i en timme hahah. Det va riktigtjobbigt och jag tror jag kommer ha ganska bra träningsvärk imorgon och på måndag haha. Va så trött på slutet att jag knappt orkade lyfta armar och ben sista 3 låtarna haha. 

Borde nog gå på sånna här pass oftare för att få upp lite flås, plus att jag behlver springa mer för att: 
Jag har anmält mig till vårruset!! Ska bli jättekul att springa det igen då det va typ 2-3 år sedan sist! Och ska verkligen försöka slå mitt rekord jag tog då! 

Imorgon blir det iallfall lite pole hemma med Elin! Måste nöta dessa jäkla choppers nu så att jag får till dom bra och kan börja göra mer aerial choppers! 
(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin Matbloggstoppen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela