Pole två dagar i rad

Publicerad 2018-03-22 23:00:40 i Pole Dance, Träning,

(null)

(null)

(null)
äääääälskar det här pole-setet! Känner mig snygg i det och då går det alltid bättre att träna! 

Igår hade jag privatlektion och det kändes som att jag hänge upp ochner hela lektionen haha. 

Först tekniktränade vi chopper/aerial chopper, sen övergick vi till att flippa lite och sen fick jag testa extended butterfly och början till handspring. Sen avslutade vi med att ta lite kort när jag gjorde inside leghang split. Kom sjuukt långt ner i spagaten när man gjorde så! Kul! 

Idag hade jag min vanliga nivå 4, övade åter igen på inside leghangsplit och sen lite svingar (typ som jump ons fast man redan håller i stolpen. För därifrån ska vi sen gå till en hiphold osv. 

Sen körde vi lite superman och variationer på den och sen butterfly. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin Matbloggstoppen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela