Poleträningar och hundpromenader

Publicerad 2018-03-29 23:48:11 i Kondition, Pole Dance, Träning,

Båda onsdag och idag torsdag har jag kört både poleträning och promenad med Hennie och Lilly. 

Igår hade jag privatlektion, fick göra mer extended butterfly och kände verkligen hur jag ska göra för att hitta hälsenan och få ut benet aå det va kul! Sen övade jag lite på början till handspring och sen fick jag göra allegra. Sjukt jobbig för ryggen men det gick ändå! 
Sen va jag ute och gick med hundarna i solskenet. 

Idag var jag hundvakt hela förmiddagen och var ute igen i solskenet med hundarna på en långpromenad. Sen va det min vanliga poleklass och vi började träna på koreografin och det kommer bli så bra!! 
(null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin Matbloggstoppen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela